KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 19, 2008

"Kita kena jadi Melayu yang liberal"

cursingmalay - [...] Sekarang ni,semenjak peristiwa aku kena kutuk dalam Malaysia Today tempohari bila mana aku sound sorang minah yang panggil PAS itu Taliban,aku jadi agak takut.Aku tak kisah kalau orang bukan Melayu yang kutuk2 camtu sebab diorang tak faham,tapi bila mana seorang perempuan Melayu yang ada pangkat dan ada nama mengeluarkan komen2 seperti :

"Pakai tudung tak wajib"
"Kita kena jadi Melayu yang liberal"
"Kembalikan hak perempuan melayu yang ingin pakai kebaya seksi"

Benda-benda macam ni membuatkan aku jadi takut dan minah ni ramai penyokongnya,siap orang Islam sekali ada.

Aku bukan nak bangkang komen2 seperti "Politik dengan agama tak boleh disatukan" tapi kalau pemimpin tu pun bab-bab agama dia lebih kurang aku je,peratusan dia untuk terpesong adalah sangat tinggi.

Agama adalah tiang kepada jiwa seseorang,tak kira lah Islam ke,Kristian ke,Hindu ke.Semua agama ajar penganut dia buat benda baik.Jadi kalau pemimpin tu takde agama,maknanya dia takde halangan langsung untuk buat apa-apa,baik atau buruk.Sebab kurangnya ajaran agama la perempuan yang ada dalam gambar ni buat macam tu.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive