KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 19, 2008

Akhirnya aku Sokong Pak Lah

Ini kata Pak lah selepas Sidang akhbar yang dibuat oleh Presiden SAPP, Dato Yong Teck Lee ....

Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata tindakan terbaru Presiden Parti Maju Sabah (SAPP) Datuk Yong Teck Lee adalah disebabkan "saya tidak dapat memenuhi ketamakan dirinya"- bernama
Dan ini pula kata kata penyokong di belakang Pak lah .....
Presiden MIC Datuk Seri S. Samy Vellu berkata parti itu yang mempunyai kira-kira 630,000 anggota, akan kekal setia kepada BN dan akan terus memberikan sokongan tidak berbelah-bahagi kepada Perdana Menteri.

"Kami akan terus bekerjasama dengan semua parti komponen BN yang menyokong dan kekal setia kepada Abdullah - Bernama
Dan Ali Rustam .... seperti biasa ... juga tidak ketinggalan,
Malah, Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam menegaskan, tindakan Presiden SAPP, Datuk Yong Teck Lee mengisytiharkan parti itu telah hilang kepercayaan terhadap Perdana Menteri adalah satu tindakan yang tidak bertanggungjawab.- bernama
Dan akhirnya .....aku menyuarakan rasa hati.

Aku Sokong Pak Lah,
Aku Sokong Pak Lah,
Aku Sokong Pak Lah,
Aku Sokong Pak Lah,
Aku Sokong Pak Lah,
Aku Sokong Pak Lah,
Aku Sokong Pak Lah,
Aku Sokong Pak Lah,
Aku Sokong Pak Lah,
Aku Sokong Pak Lah,
Aku Sokong Pak Lah .... Letak jawatan.
Kerana pada aku, lebih mudah Ubah Pemimpin dari ubah Gaya hidup.



0 comments:

Posting terkini

Blog Archive