KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 4, 2008

Majlis kecoh, Samy Vellu lari ikut pintu lain

Majlis dihadiri Presiden MIC kecoh kerana isu saham Maika Holdings
Utusan Meloya | .....Majlis perletakan batu asas pembinaan bangunan baru Sekolah Tamil Ladang Ulu Tiram hari ini bertukar kecoh apabila sekumpulan 100 orang mahukan penjelasan Presiden MIC, Datuk Seri S.Samy Vellu berhubung isu saham syarikat Maika Holdings.

Mereka mengambil kesempatan berkumpul di pintu masuk sekolah berkenaan mendesak Samy Vellu menjelaskan kedudukan sebenar saham itu sehingga menyebabkan ibu bapa mereka yang membeli saham itu lebih 20 tahun lalu tidak mendapat sebarang faedah.

Majlis perletakan batu asas yang bermula 9 pagi itu dihadiri kira-kira 200 orang termasuk ibu bapa pelajar dan guru sekolah itu.

Wartawan akhbar Tamil Makkal Osai, C. Rasamanikam yang menghadiri majlis itu berkata, Samy Vellu enggan menemui kumpulan terbabit dan telah meninggalkan premis sekolah berkenaan menggunakan pintu yang lain selepas majlis itu selesai 11.30 pagi.

“Kenderaan yang membawa Samy Vellu bertindak meninggalkan premis sekolah itu menggunakan pintu lain, menyedari kumpulan yang ingin bertemunya telah berkumpul di pintu masuk sekolah itu,” katanya... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive