KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 4, 2008

Tangan nya sejuk ... gua cakap lu



agendodaily | “Saya nampak dia seolah-olah berkata benar sebab saya nampak dia dalam ketakutan. Tangannya seram sejuk. Tetapi saya tak berani buat kesimpulan jadi saya nasihatkan awak sendiri buat keputusan. Dia ceritakanlah segala-galanya yang berlaku”.

no2umno - sekejap jumpa, sekejap tak, sekejap pasal biasiswa, sekejap pasal diliwat .... mana satu yang betul ni? Saiful kenal altantuya tak? kat dunia ni lu orang boleh la .... kat akhirat nanti lu diam, orang lain cerita tau ..

3 comments:

Anonymous said...

ada org bersalam dgn najib tak masa sidang berita tu?.apa2 boleh cerita...tangan najib sejuk ke hangat?,chittttttttttt!dulu masa heboh pasal gambar tu,kenapa tak cakap sipul tu ada pergi rumah dia pasal liwat dan biasiswa.ada sodok budak tu keee?

Anonymous said...

macamana tangannya seram sejuk?,bolehkah kita rasa seram kat tangan orang?.jaga cakap tu!.macam buat karangan bahasa melayu darjah 3 je!.tak kan tahap pemikiran takat sekolah rendah jer!.kesian malaysia dapat pemmpin macam tu!.

Anonymous said...

Sir, tangan siapa lagi yang sejuk? Siapa? tangan Rosmah; Musa Hassan; Gani Patail... Sy Hamid & Mahyuddin bagi amaran jangan bagitau Amerika tangan siapa sejuk tau!

Posting terkini

Blog Archive