KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 4, 2008

Anwar , Cabarlah Mereka Untuk Bermubahalah!!!!

sheikh - telukintan | ... Walaupun teman bukan lagi peminat setia , bakal Perdana Menteri Kerajaan, Pakatan Rakyat, teman kesian juga dengan nasib yang menimpa ke atas beliau. Sepuluh tahun dulu, dia kena tuduh benda yang sama. Sekarang kena lagi. Jadi, teman bercakap sorang sorang:" apalah kena dengan nasib kau ni Anwar!. Asik asik dituduh meliwat".

Sebenornya, teman geli dengan perkataan 'sadomi' dan liwat'. Dan teman mungkin termuntah sampai terkojol , kalau tiba-tiba teman tertengok seorang lelaki sedang meliwat lelaki lain. Nasib baiklah teman , jenis insan kamil seperti bang dollah , tak pernah tertenggok perlakuan yang luar biasa sumbangnya. Syukurlah.

Dan teman tak pernah terfikir walaupun sesaat , bakal Perdana Menteri Malaya kita itu , mempunyai kesukaan luarbiasa meliwat sini sana. Rasanya macam tak masuk akal dia yang pernah menjadi Presiden ABIM, yang dulunya sering melaungkan ungkapan 'the rising tide of Islam' , 'Islam hakikiyun' 'ibadul rahman' dan pelbagai perkataan yang cukup memukau, sanggup melakukan perbuataan yang menjijikkan dan amat berdosa itu .

Mungkin bagi bakal Perdana Menteri Malaya , tuduhan liwat ke atasnya, adalah skrip lama yang sedang diulang semula sebagai sesuatu yang berunsur fitnah untuk menjahanamkan masa depan politiknya.

Apapun, teman fikir adalah wajar sekali beliau segera membersihkan nama baiknya. Setakat menafikan tuduhan itu tidak benar, adalah tidak memadai. Mencabar Peguam Negara dan Ketua Polis Negara kerana terlibat dalam pemalsuan fakta dalam kes yang sama pada tahun 1998-1999, pun teman rasa masih tidak memadai.... selanjutnya.

2 comments:

Anonymous said...

ari ni aku lewat lagi! dah masuk kali kedua minggu ni aku lewat. mungkin tempias kes pengaduan liwat yg panas diberitakan dan akan diwartakan berlaku tak lama lagi. politik Malaya ni memang futuristik. ari ni baru jadi, tapi semalam dah dapat tahu result.

traffic jam kat KL yg permukaan jalannya sering diliwat dek kontraktor Syabas membuat aku lewat sampai pejabat. ahh .. tak abis-abis meliwat untuk duit. kambus korek dan kambus lagi. depan belakang atas bawah kontrak meliwat dikeluarkan JKR. puas kroni makan duit liwat jalan.

aku tergezut bila diberitahu oleh TPM bahwa Sepol ada cakap kat dia DSAI tlah menyontot tubuh perkasa 6 kaki ni. hmmm terer betul dan power sungguh ayat DSAI sampai menunging Sepol. layak jadi PM kalu macam ni, silap ari Obama pun boleh tunduk malu pada PM kita. salut spring kalau betul citer Sepol tu. mungkin tercipta REKOD DUNIA , atok 60 tahun yg sakit pinggang mampu merobek keterunaan Jantan Malaya Terakhir ...

arghhh ... apalah aku mengarut ni? tapi aku tak sendirian dalam hal ni, sebab 99.99% rakyat Malaya pun dah rasa dikarutkan oleh gomen BN... semua pun dah rasa macam mana bodoh dan keji dan karut bila membenarkan diri diliwat oleh janji-janji gomen yg keras mengerjakan Khazanah Negara....

aku bayangkan KJ dan PakLah, saling meliwat Khazanah gilir-gilr. tak puas, panggil pulak Patrick dan rakan-rakan. liwat lagi, sampai kosong isi perut Khazanah... sampai bantut KLSE tergezut hardware dan software tanak berfungsi lagi

doosh! satu tamparan padu mengena belakangku ... eh eh boss, Miss Tan melepasi meja kerjaku sambil dia menghayun langkah yg sungguh meliwatkan.... erk, maksudku 'meluatkan'

Anonymous said...

Rasanya elok juga dgn cadangan tersebut.Berani kerana benar,takut kerana salah.Kita lihat siapa yg kena.Makin berjela-jela pulak pertikaian ini.Macam kita menyelak daun jagung,makin diselak makin nampak isinya.Makin nampak siapa yg bercakap bohong,mula tak kenal tetapi sampai datang ke rumah.Memang tak boleh dipakai cakap pemimpin ni.Rakyat juga yg susah.Takut kami ditimpa musibah kerana perbuatan mereka yg tidak takut hukum Allah ni.Dunia dah akhir zaman sebab itu makin menjadi-jadi fitnah.Eloklah ulama campurtangan dgn kemelut ini.

Posting terkini

Blog Archive