KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 4, 2008

Bersama Azizah dan cucu tersayang

me&azizah dan cucu

anwaribrahimblog
Sebelah pagi nya jadual saya dipenuhi dengan beberapa urusan yang penting. Di antaranya saya diwawancarai oleh Malaysiakini dan The Sun. Kemudiannya sekitar jam 11.50 pagi, satu sidang akhbar di Ibu Pejabat Parti telah berlangsung, yang mana saya mendedahkan bukti-bukti baru berkaitan Kes Altantuya. Saya berharap media tempatan bersikap adil, bebas dan berani untuk melaporkan pendedahan ini! Lewat petang sempat saya meluangkan masa dengan Azizah dan cucu tersayang. Gembira bila ada sedikit peluang untuk bersama isteri dan cucu. Udara nyaman Bukit Segambut kembali menyegarkan saya. Rehat diperlukan agar membolehkan saya terus berjuang untuk Malaysia yang bebas dan adil.

ANWAR IBRAHIM

1 comments:

Anonymous said...

Comeynya cucu DSAI dan DSWA.....
Betul tu, berehat dulu Datuk Seri sebelum menyambung perjuangan untuk Malaysia bebas dan adil. Lawan tetap lawan!

Salam.

Posting terkini

Blog Archive