KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 18, 2008

Shabery gagal pertahan dasar kerajaan

siasah | ....... Selepas Debat, Shabery berkata, beliau menyerahkan kepada pucuk pimpinan untuk menilainya, termasuk sama ada beliau dikekalkan di dalam Kabinet.

Akhbar laman web Mstar.com.my yang dimiliki MCA melalui kumpulan akhbar The Starnya mendapati, 85.7 peratus memberikan undi kepada Anwar sebagai pemidato terbaik.

Shabery, Menteri Penerangan hanya diberi 7.7 peratus manakala sama-sama hebat 6.7 peratus.
Dalam pollnya, Mstar meletakkan tajuk pollnya, "Siapakah pemidato terbaik dalam debat bertajuk "Hari Ini Membentuk Kerajaan, Esok Turun Harga Minyak"?.

Seorang bekas profesor Universiti Malaya yang pernah menjadi pensyarah kepada Shabery semasa belajar di universiti itu pula memberikan Anwar 8 dari 10 markah manakala Shabery 6.5 dari 10 markah.

"Saya meletakkan kegagalan Shabery untuk mempertahankan dasar kerajaan di samping tindakan Shabery menyerang pribadi Anwar menyebabkan pencapaian beliau tidak baik dalam Debat ini," kata bekas profesor itu yang kini banyak terlibat dengan MIC. ... selanjutnya.

no2umno - ada baik dan ada buruknya mengakal Shabery di dalam kabinet. Baiknya .... mereka yang bodoh akan terus menjadi menteri dan mudah untuk mengambil alih kuasa. Buruknya....kalau di takdirkan kerajaan sekarang panjang nyawanya, silap silap negara pun boleh terjual.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive