KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 18, 2008

STATE OF WAR: satu lagi projek kerajaan BN



tranungkite | ....Dulu ,sewaktu Hindraf menuntut hak, disebarkan berita kononnya orang India akan merusuh serta sejumlah senjata telah dibawa masuk.Kini terbukti berita itu palsu dengan orang India hidup aman makmur bersama bangsa lain di tanah Malaysia.

Kini, muncul pula berita yang kononya rakyat dibawah pengaruh DSAI akan merusuh di Parlimen sempena usul tidak percaya kepada PM yang dibawa oleh ketua pembangkang.Dengan berita yang diada adakan ini, Polis sertaTentera dikerah untuk mengawal rakyat seolah rakyat Malaysia ini jenis Barbarian yang suka kepada keganasan.Akibatnya warga Kuala Lumpur dan Lembah Klang terpaksa mengharungi lautan polis sepanjang perjalanan mereka memulakan minggu.Peniaga terpaksa menanggung kerugian kerana kesesakan ini,petugas pejabat terpaksa lewat masuk pejabat,ibu ibu yang menghantar anak anak ke sekolah juga terpaksa berhempas pulas.

Sungguh malang nasib rakyat Malaysia yang di lebelkan sebagai pengganas oleh kerajaan sendiri dan terpaksa berdepan dengan pasukan keselamatan yang lengkap bersenjata.Ganas sangat ker rakyat Malaysia? Apakah senjata yang ada di tangan rakyat sehingga kerajaan terpaksa menggunakan kekuatan pasukan keselamatan ke peringkat maksima?

Apakah begitu hina dan tidak bertamaddun rakyat Malaysia?Sehingga kerajaan sendiri yang diharap menjadi pelindung telah bertukar menjadi penindas? Bak kata orang, harapkan pagar,pagar makan padi.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive