KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 2, 2008

DIROGOL ADIK SENDIRI?

Mahasiswa Terengganu UPSI di tangkap Khalwat
tranungkite.
Berita catatan : Pena Lapuk

"Saya sudah tiada masa depan, mahkota kewanitaan saya telah di rosakkan oleh adik saya sendiri" demikianlah ungkapan yang lontarkan oleh seorang mahasiswi UPSI yang bakal menjadi seorang pendidik kepada anak-anak di Malaysia ini.

Kejadian berlaku disebuah hotel kelas rendah di bandar Tanjung Malim.
Sepasang Pelajar Universiti pendidikan Sultan Idris telah ditangkap khalwat .Apa yang menarik Kedua-dua pasangan ini adalah penganut fahaman islam hadhari.

Inilah hasil dari " Tiada pencegahan dari Allah"(Nakalan minallah)
Pasangan tersebut di tangkap pada 31 jan 2008.Kedua-dua mereka berasal dari Terennganu Bestari.

Ketika disoal siasat oleh anggota pencegah maksiat dari pejabat agama Tanjung Malim, pelajar perempuan dengan marah bercampur sedih memaklunkan bahawa masa depan dia telah hancur.Beliau seringkali dirogol oleh adiknya sendiri apabila pulang ke kampungnya di daerah Marang.

Walaupun sebelum ini beliau mendakwa telah memaklumkan kerja terkutuk adik beliau kepada ibunya, namum ibu beliau tidak pernah ambil peduli dalam hal ini.

Sebaik sahaja keterangan mereka berdua diambil oleh polis di IPD Tanjung Malim, pelajar perempuan tersebut telah membuat satu lapuran polis terhadap dakwaan beliau yang selalu di rogol oleh adiknya.

Ini merupakan kes yang perlu di ambil iktibar oleh kita semua.Mereka berdua ini adalah bakal guru yang akan mendidik anak bangsa kita.
Mereka berdua ini warga Terengganu Bestari yang sangat kuat Islam hadharinya, dinegeri mereka masa depan akan terjamin, negeri mereka berdua seringkali memahat sejarah, mencipta Tamaddun,Malahan di negeri merekalah terteggaknya taman tamadun Islam.
Negeri mereka berdua juga sangat maju kerana terlalu banyak Pembangunan yang tidak Tergambar Oleh rakyat dan negari merekalah yang melahirkan generasi Ulul AlBab( pintu)

UPSI juga merupakan salah satu IPTA yang sangat kuat menyekat gerakan Islam pelajarnya.Pentadbiran UPSI sangat kuat dengan pengangan Islam Hadharinya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive