KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 12, 2008

1/3 Ahli Majlis Bukan dari PKR

Harakahdaily
(...)
"Kita telah bersedia untuk melaksanakan keputusan tersebut dengan melantik satu pertiga daripada kalangan yang bukan daripada anggota parti-parti Pakatan Rakyat," ujarnya ketika ditemui di Pejabat Menteri Besar dalam majlis ramah mesra meraikan kunjungan kepimpinan Dewan Muslimat PAS Pusat dekat sini semalam.

Menurutnya, tiada masalah untuk memilih sesiapa pun termasuk daripada kalangan pembangkang iaitu BN bagi menganggotai PBT.

"1/3 meliputi kalangan ahli akademik, profesional, badan bukan kerajaan (NGO) termasuklah pembangkang yakni BN," katanya.

Bahkan ujarnya lagi, kerajaan juga akan mengekalkan mana-mana ahli dalam PBT sebelum ini yang memberikan khidmat serta berperanan dengan baik dalam menjalankan tugas serta tidak memiliki sebarang masalah.

"Sekiranya ahli tersebut merupakan ahli BN sekalipun, tetapi jika sebelum ini beliau menunjukkan prestasi yang baik dalam menjalankan tanggungjawab dan memberikan khidmat kepada rakyat maka tiada sebab mereka tidak dikekalkan," ujarnya. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive