KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 12, 2008

Tiada Agenda Peribadi Selepas 14 April – Anwar

The image “http://buletinonline.net/images/berita/dsaihospital0.gif” cannot be displayed, because it contains errors.
Buletinonline - Agenda dan kepentingan peribadi, seperti bila dan dimana bertanding, bukan menjadi keutamaan selepas 14 April depan. Demikian dinyatakan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim didalam sidang media yang diadakan selepas menziarahi Presiden PAS dan tazkirah di Ma’ahad Tahfidz Wal Tarbiah,Tok Jiring dekat sini semalam

The image “http://buletinonline.net/images/berita/dsaihospital1.gif” cannot be displayed, because it contains errors.Beliau berkata beliau datang segera ke Kuala Terengganu dalam tempoh yang singkat setelah mendengar Presiden PAS Dato’ Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dirawat di hospital Sultanah Nur Zahirah kerana keuzuran.

Beliau datang menziarahi Dato’ Seri Abdul Hadi sebagai seorang sahabat, pemimpin dan mewakili kawan-kawan serta keluarga.

Beliau mengucapkan syukur kepada Allah SWT kerana Dato’ Seri Abdul Hadi telah kembali dan hampir pulih, memerlukan waktu untuk cergas seperti sediakala serta perlu banyak berehat.

Disamping itu beliau sempat berbual dengan Dato’ Seri Abdul Hadi mengenai perkembangan terakhir senario politik tanah air.

Justeru, kata beliau, Dato’ Seri Abd Hadi meminta beliau terus berusaha memantapkan Pakatan Rakyat (Pakatan) kerjasama diantara PAS, PKR dan DAP. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive