KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 19, 2008

PENGANGGUR YANG NAK CEPAT KAYA

Siswazah buat laporan polis dakwa kerajaan Selangor putar belit isu bantuan
MStar - [...] Dalam laporannya itu, penganggur itu mendakwa kerajaan negeri pimpinan Parti Keadilan Rakyat (PKR)-PAS-DAP memutarbelitkan isu bantuan pelajaran apabila mengumumkan bahawa bantuan berkenaan hanya untuk mereka dari keluarga berpendapatan RM1,500 ke bawah.

"Pada dasarnya dijanjikan RM1,000 kepada semua yang berjaya masuk ke universiti, dan terbaru semalam untuk mereka di peringkat diploma dan ijazah dengan pendapatan di bawah RM1,500, jadi bermakna benda ini diputar belit," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan itu.

Mohd Shaid juga berkata, beliau kecewa apabila tiada tindakan diambil oleh pihak berkuasa terhadap laporan polis yang dibuatnya terhadap kerajaan negeri pada 7 Mei lepas atas alasan tiada unsur jenayah.

Sabtu lepas, Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengumumkan bantuan pelajaran RM1,000 untuk anak-anak Selangor yang memulakan pengajian di peringkat diploma dan ijazah akan dimulakan dengan golongan miskin berpendapatan di bawah RM1,500 sebulan. ... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive