KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 15, 2008

Ku Li Saran Ahli UMNO yang ‘Kaki Ampu’ Berubah

The image “http://buletinonline.net/images/berita6/kulikakiampu2.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.buletinonline - [...] Beliau menganggap semua pemimpin UMNO yang menjulang Abdullah Ahmad Badawi sekarang adalah pengampu yang terpaksa melakukannya kerana terpaksa dan ingin menjaga kedudukan serta kepentingan masing-masing.

Justeru, biarpun UMNO berada dalam keadaan ‘nazak’disebabkan kelemahan Abdullah dan menantunya, Khairy serta sokongan beberapa orang kuatnya, pemimpin bawahan masih dihantui ketakutan untuk bangkit menentang kepimpinan tertinggi termasuk Perdana Menteri sendiri.

“Sudah memadai dengan apa yang telah berlaku dalam UMNO pada hari ini. Banyak negeri yang tergadai disebabkan kelemahan Pak Lah dan Menteri kabinetnya. Namun, mereka masih tidak mahu mengaku kalah,” ujarnya lagi.

Kuli berpendapat pemimpin-pemimpin atasan UMNO sudah ketandusan idea serta tidak mahu mengaku bahawa mereka sudah tidak ada sokongan lagi.


Baginya, ini adalah fakta yang nyata, terutama majoriti golongan muda menolak BN dan Umno yang diterajui Abdullah Badawi.

Secara amnya, UMNO sudah kehilangan moral dan keberkatan, di mana krisis dalaman UMNO sendiri menyaksikan kecelaruan yang tiada kesudahan, malah semakin membawa kehancuran. ... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive