KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 15, 2008

Parti mana keluar BN?

Sebelum ni DS Anwar Ibrahim sibuk cerita tentang lompat parti. Diberitahu keadaan berjalan selancar rancangan awal dan sekarang ADUN ADUN sedang bersiap sedia untuk lompat parti. Tempoh yang diberi adalah September tahun ini. Kononnya tarikh tersebut bersamaan dengan pemilihan UMNO yang akan di adakan di Kuala Lumpur. Aku tak sabar....lagi cepat lagi bagus.

Depan_1Sekarang ni para pemimpin sedang sibuk menyerang Malaysia Timur, Sabah dan Sarawak. Bersilih ganti mereka ke sana. DS Anwar, Pak Lah dan Tengku Razaleigh pun sibuk sama dan dia berkunjung ke sana pada bulan May lepas.

Bulan Jun, kelmarin, dia kecoh pasal perkara ini pulak ...Parti komponen dijangka akan keluar BN

Tak disebut parti mana. Tapi kalau mengikut sejarah beliau beberapa bulan ini, kenyataan dibuat selepas beliau pulang dari Sabah. Parti apakah yang ada di Sabah? Umno, Parti Bersatu Sabah (PBS), Parti Maju Sabah (SAPP), UPKO, PBRS dan MIC?

Kalau merujuk kepada kenyataan yang dibuat oleh DS Anwar Ibrahim, pada awalnya 30 adun akan lompat parti, tetapi sudah meningkat kepada 40 atau lebih. Kita rujuk pada keputusan PRU yang lepas....

Keputusan PRU12 Sabah
Parlimen
BN 24
Pembangkang 1
Bebas 0

ADUN
BN 56
Pembangkang 1
Bebas 0
Jadinya ... korang pikir la sendiri

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive