KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 2, 2008

Bantu tak kira parti

wrlr - [...] Majlis penyerahan replika kunci rumah itu dilangsungkan dihadapan rumah yang bernilai RM23000 dengan keluasan20x34 yang mempunyai 3 bilik air. Menurut sdr Mohd Khairy lagi PUZ sedia membantu masyarakat islam sekiranya umat islam membayar cukai dan dengan inilah kita dapat membina rumah. Beliau juga mengucapkan terima kasih kepada Yb Hamdan kerana memaklumkan kepada pihak kami dan kami sedia membantu masyarakat islam,jika memerlukan bantuan.


"Malahan kami kini turut membantu para pelajar yang mendapat tawaran ke pusat pengajian tinggi,malah dalam tahun ini sahaja kami PUZ telah membina 26 buah rumah dan sejak tahun 2006 lagi kami telah membina hampir 80 buah rumah dengan nilai hampir RM613 ribu ringgit, hasil dari kutian zakat dari orang ramai", demikian jelas Sdr Mohd Kairy lagi.


Bagi Sdr Mohd Fadzil bin Saad 36 , inilah hadiah yang tidak terhingga dan begitu bangga dan bersyukur kerana YB Hamdan mengambil berat walau pun beliau mengetahui bahawa saya adalah ahli UMNO.Beliau juga merasa kecewa dengan sikap terutamanya pihak UMNO yang langsung tidak bertanya khabar dan akhirnya tampil YB Hamdan yang berusaha mendapatkan bantuan sehingga terbinanya rumah untuk beliau sekeluarga berteduh dengan selesa........ selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive