KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 2, 2008

Kenyataan Akhbar Yang Berbeza Daripada Keluarga Mangsa Sodomi Anwar Ibrahim

pelandukputih - [...] Penulis dapati tidak banyak kes skandal seks pemimpin politik yang mendapat liputan yang sangat meluas seperti kes Anwar Ibrahim ini.

Mungkin yang kita masih ingat ialah skandal seks yang melibatkan Presiden Amerika Syarikat, Bill Clinton dengan pembantunya Monica Lewinsky pada tahun 1997.

Pendedahan tersebut berlaku apabila seorang wanita yang bernama Paula Jones telah mendakwa bahawa Bill Clinton telah melakukan gangguan seksual terhadapnya. Bill Clinton pula mengaku mempunyai hubungan intim dengan Monica sekitar tahun 1995 dan 1996.

Skandal seks itu telah menggegarkan dunia dan telah mendapat liputan seluruh media antarabangsa.Seterusnya, Presiden Clinton menjadi presiden AS kedua yang di-impeach oleh DPR AS. Walaubagaimana pun, beliau telah meminta maaf kepada seluruh rakyat AS atas perbuatannya dan terus mendapat dukungan untuk menjadi presiden.

Kenyataan Akhbar Yang Berbeza

Apa yang menarik perhatian penulis kali ini ialah perbezaan yang ketara di antara suratkhabar-suratkhabar tempatan apabila menyiarkan kenyataan akhbar keluarga Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Jika dibandingkan dengan akhbar-akhbar lain, The STAR telah menyiarkan satu kenyataan keluarga Saiful yang mungkin TIDAK 'DITAPIS'.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive