KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 16, 2008

Gambar di IPK

kiriman Baung

SALAMUALAIKUM?
PAK RADEN.

Disini saya serta kan gambar_gambar buat tatapan rakan_rakan reformis semua.
ini adalah gambar yamg tidak berapa jelas yang saya ambil dari hp saja, tapi masih boleh ditatapi bersama.

Gambar2 ini dari waktu jam 5pm hingga 9pm malam tadi

Taklimat terakhir tadi sebelum saya balik, lebih kurang jam 8.45pm adalah dari YB Tian Chua.

Dia menyatakan :"DSAI sudah turun dari tkt 7 IPK , kemungkinan dia akan dibawa ke HKL untuk apa tu faham ajelah.tapi atas persetujuan DSAI sendiri,dan berkemungkinan sekembali DSAI dari HKL ia"MUNGKIN DIBEBASKAN" MUNGKIN YA".

Rakan2 Reformis yang meletakkan kenderaan dibahu jalan berdekatan IPK habis disaman oleh PAK POLISI termasuk lah kenderaan saya...apa boleh buat....PERJUANGAN !

bila saya balik adik saya ada memberitahu yg mana pihak media menyatakan..
semua dah bersurai kerana takut dgn FRU.

Yg sebenarnya mereka tak bersurai malah ada ramai dipadang sebelahan pudu jail tu, beberapa rakan2 reformis ada disitu dan yg lain pergi sembahyanglah. apa punya bodoh media ni "ORG JAWA KATA GOBLOK"......tu faham2lah MEDIA BN.

Sekian saja yg dapat saya kongsi untuk malam ni

Terima Kasih

BAUNG

















6 comments:

philippine lottery said...

The owner of this blog has a strong personality because it reflects to the blog that he/she made.

sweepstake lottery said...

Thanks to the blog owner. What a blog! nice idea.

payday said...

That is very nice idea.


payday

Anonymous said...

Assalaamu'alaikum

Ini... perjuangan untuk rakyat ke atau perjuangan untuk Anwar Bin Ibrahim?

Kalau nak ikutkan sangatlah konsep keADILan dan keSAMARATAan tu, kenapa bila polis tahan mana-mana rakyat atas apa jua dakwaan, tak ada pun yang berkampung depan balai polis? Kenapa untuk Anwar Bin Ibrahim atau Raja Petra sahaja? Inikah 'keADILan Terpilih'?.

Suhaimi Bin Abdul Wahab
02920378

Anonymous said...

saudara Suhaimi..soalan yang menarik..nak tanya juga kat saudara, kenapa cara polis menjalankan siasatan pun berbeza mengikut orang yg terlibat? kenapa tidak tangkap setiap org yg dilaporkan dengan cara yang sama mereka tahan DSAI? biarlah polis bertopeng tangkap sesiapa saja rakyat msia ni yg terlibat dalam apa saja laporan...rasanya saudara suhaimi kenalah guna otak dulu sebelum berikan komen..

Anonymous said...

assalamualaikum
sedihnya bila setiap hari membaca kezaliman yg terus berlaku. kasihan pd DSAI diperlaku begitu rupa. aku sokong pdpt anonymous. kenapa bila DSAI dibuat gitu tidak pd org lain? memang x adil pemerintah sekarang.
buat DSAI, aku harap dia akan terus tabah n berjuang hingga ke hujung nyawa. Semoga keluarga beliau akan terus tabah. Amin

Posting terkini

Blog Archive