KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 3, 2008

Mangsa liwat boleh jumpa TPM

Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, menafikan mengenali dan pernah berjumpa atau mempunyai hubungan dengan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu yang mati dibunuh.

Sehubungan itu, beliau menganggap akuan bersumpah yang merujuk kepadanya sebagai berniat jahat dan mencemar imejnya.

Beliau juga mengakui Mohd Saiful Bukhari Azlan, pembantu kepada Penasihat Parti Keadilan Rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim ada menemuinya yang mengadu dia diliwat. - Bharian
Sebelum ini aku tak pernah tahu dan cuba untuk tahu bahwa mangsa liwat sebenarnya boleh menemui Timbalan Perdana menteri untuk mengadu hal selain dari membuat lapuran ke POLIS. TPM turut menafikan mengenali mangsa sebelum dari itu. Bila di ajukan soalan lokasi pertemuan, Najib menyatakan pertemuan tersebut di buat di Kediaman beliau.

Aku belum pasti samaada mangsa Rogol pun boleh datang bertemu Najib juga. Kalau Najib boleh menerima semua tetamu ini, baru lah yakin bahawa tiada niat politik di dalam lapuran polis yang dibuat oleh Saiful.

2 comments:

Anonymous said...

masa dulu azizan jumpa madet, jadi sipol kenalah jumpa anak murid madet ,sebab dia dah bersara,berkesan betul ajaran mentor dia. ..panas betul, kerusi tpm utk ke singahsana perdana menteri.ulang tayang filem lama,pengarah dan pelakun baru,chitttt!otak kotor punya spesies!...

Anonymous said...

mangsa liwat (Altantuya) mmg dah jumpa dan kononnya telah diliwat oleh Najib..

ermm..

Posting terkini

Blog Archive