KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 20, 2008

Pemimpin Pas diingatkan pertemuan hanya untuk peribadi bukan parti: Nik Aziz

Bharian | Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengingatkan pemimpin kanan parti, yang membuat pertemuan dengan pemimpin Umno, hanya boleh mengadakan pertemuan membabitkan perbincangan peribadi dan bukannya membabitkan isu politik kedua-dua parti.

Namun Menteri Besar Kelantan itu menyatakan kesediaannya untuk bertemu dengan pemimpin Umno untuk membincangkan isu agama atas kapasiti peribadi tetapi tidak atas nama parti.

Nik Abdul Aziz menyatakan pendiriannya bahawa beliau hanya boleh menerima jika pemimpin Pas bertemu dengan pemimpin Umno atas urusan peribadi seperti menyentuh isu agama yang memberi manfaat dalam membaiki sahsiah diri.

1 comments:

bidaralina said...

Umno telah sedar sekiranya tak berkawan dengan PAS ia akan jadi kera sumbang dan terus tumbang. Rakan-rakan sejenis dan sama perangai pun dah nak tinggalkannya.

PAS kena ingat kerana dia kena tendang penalti dulu. Bukan setakat bola masuk. Penjaga gol PAS terlentang dan jaring gol PAS terkoyak dirempoh bola yang disepak UMNO. Nak main lagi!

Kalau penalti dia dapat betui takpa. Dia ambil penalti tu kerana nak menang cara senang. PAS jangan silap lagi la. UMNO ni selagi boleh bercakap selagi tulah tipu dan bohongnya keluaq. Tak caya? Tanya Pak Lah.

Posting terkini

Blog Archive