KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 10, 2008

Hero Melayu terakhir digantung 3 tahun

Aduhai ... 3 tahun? Ingat 30 tahun. bila UMNO dah ambil keputusan, mahkamah dan polis tidak perlu membabitkan diri kerana UMNO lebih berkuasa dari mahkamahd dan polis malaysia.

Malaysiakini | ...Majlis Tertinggi (MT) Umno hari ini memutuskan untuk menggantung keahlian ketua Umno Bukit Bendera, Datuk Ahmad Ismail semalam tiga tahun.

Keputusan itu dibuat selepas MT mengadakan mesyuarat khas selama tiga jam di ibupejbat ibunegara di ibunegara hari ini.

MT yang mempunyai 48 anggota dan merupakan badan pembuat keputusan tertinggi Umno itu, dijadual mula bermesyuarat jam 2.30 petang.

Mesyuarat khas itu diadakan ekoran kontroversi yang dicetuskan oleh ketua Umno Bukit Bendera itu, yang didakwa membuat kenyataan yang berbaur perkauman terhadap masyarakat Cina.... selanjutnya.
UMNO berjaya memperbodohkan rakyat malaysia .... sekali lagi !!! Dan di hari ini ... bak kata perisik rakyat, ada 11 lembu gila mengamuk di Pejabat UMNO pulau Pinang. Ingatkan ada 13 cawangan yang sokong Ahmad Ismail ... rupanya setakat 11 orang.

2 comments:

Anonymous said...

Patutnya kena ISA, kalau orang lain buat statement gitu sure Kamuntinglah tempatnya. Nasib baik kau lah Ahmad Ismail ooi...! Double standard betoool kerajaan BN ni.

Anonymous said...

ye memang pun...
bukan double...
tapi triple standard

kalu Raja Pet org U**O
sure kena gantung 3 tahun betul tak

Posting terkini

Blog Archive