KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 18, 2008

Bogel kah kah kah !!!

Nak jumpa susah sangat. Bila nak bogel semua keriau.
Aku nak katakan idea ni idea bijak untuk tarik perhatian MB Selangor.

Aku dengar cerita diorang ni dah marah sebab tak di berikan ruang untuk bercakap....sekarang diorang bogel, semua orang buka mata. Wakakakakka !!!!

Siapa yang tak tau ..?
JAKIM
POLIS
JAIS
TG Nik Aziz
Kerajaan Negeri Selangor
dan semuanya dah bagi komen.

Tapi korang ingat ... mereka tu berani bogel?
Aku kata tidak ... tapi dia orang berjaya tarik perhatian. Wakakakakaka

artikel berkaitan
Bogel: JAIS bagi amaran
Siapakah reformis Ramlan Abu Bakar?
Jakim: Protes bogel miskin idea, tidak waras
Awas!! Jangan BOGEL!!!....
Cadangan Reformis anjur ‘Demo Bogel’ sebagai Tidak Bermaruah, Kata ...
Reformis Bogel Atau Kezaliman PR Terhadap Penduduk Miskin Yang ...

Berapa lamakah nak hilangkan gambar bogel yang diambil oleh wartawan?
7 keturunan pun tak ilang malu.
Gemuk bogel, kurus bogel, tinggi bogel dan rendah bogel .... malu
Wakakakakakka ....

4 comments:

mountdweller said...

Bijak.....bijak!

NOBISHA said...

org melayu memang suka bogel. sejak lama kita membogelkan antara satu sama lain. sekarang orang dah nampak anu siapa besar, anu siapa kecik. sekarang ada seorang lagi nak bogel? silakan!

Anonymous said...

maksudnye....
orang melayu telah di "BOGEL" kan oleh PR...
tak paham ke...

Anonymous said...

bogel tak perlu PR ... UMNO pun bogel gak.
Aku mandi bogel tak sapa suruh. sendiri suka.

Posting terkini

Blog Archive