KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 18, 2008

Lagi Kecoh .... wakakakaka

Mesyuarat Perwakilan Pergerakan Wanita Umno Spitang Kecoh
ustazsaid | .... Keadaan di luar dewan juga semakin tegang dan hangar-bingar dengan pekikan perwakilan yang tidak berpuas hati yang turut membabitkan suami-suami kepada perwakilan dari luar pagar dewan dengan beberapa pihak dari bahagian da-lam dewan.

Mahani ketika ditemui oleh wartawan selepas membuat laporan polis di IPD Sipitang berkata selepas perasmian mesyuarat, perwakilan iaitu Ketua cawangan Kg Buang Sayang Sipitang Ha-simah Ahmad cuba membentangkan usul supaya mesyuarat Agung Pergerakan Wanita Umno itu ditangguhkan atas alasan 59 cawangan yang membabitkan 177 perwakilan perlu dimesyuarat-kan kerana ada bukti yang mendapati bahawa cawangan-cawangan tersebut tidak bermesyuarat mengikut prosedur.

“Belum pun sempat perwakilan itu mengemukakan usul tiba-tiba beberapa pihak telah naik ke pentas menghalau perwakilan itu keluar dan menghalang daripada usul itu dibacakan untuk dikemukakan kepada persidangan,” dakwa Dg Mahani.... selanjutnya.
Wakakakak ... siap bawak suami untuk berperang ...
tolong !!! Polis mana? Polis mana?
Aikkkk ... polis pun senyap je?
Maklumlah UMNO .....

4 comments:

Zubli Zainordin said...

Wanita UMNO pun sama dah. Masing-masing mahu menduduki kerusi tertinggi lepuk besar punya.

Jika tidak, tentulah tidak timbul suasana kechoh begini..!

Membalun...

mountdweller said...

Berebutlah kamu di dunia kamu. Akhirat juga yang kekal.

Admin said...

Salam Zubli

Lepas ni mungkin ramai yang terpaksa hantar suami untuk belajar silat dan berguru di gunung untuk jadi backup masa pemilihan wanita.

Wakakakak ....
Sapa nak ngan wak?
Wak pendekar video game.
Wakakakakaka

Zubli Zainordin said...

Jika kita tengok, bab yang begini di kalangan Wanita UMNO, sudah ada peningkatan.

Peningkatan yang peningkan pihak atasan.

Contohnya baling kerusi.

Banyak perihal yang belum pernah kita dengari kini kita dengari.

Bawak suami sekali ya..?

Hahahahaha...

Khidmat Bouncer perlu ke?!

Semoga tiada adegan yang memungkinkan di You Tube, kekal selamanya di sana.

Malu!

Posting terkini

Blog Archive