KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 18, 2008

Nenek saya rambut pendek?

... selanjutnya.

8 comments:

rasaBijak said...

Diriwayatkan oleh Abu Hurairah r.a, sabda Rasulullah s.a.w yang mafhumnya:

"Allah melaknat lelaki yang memakai pakaian wanita dan wanita yang memakai pakaian lelaki".



.

boya_ijau said...

dah kluar fatwa..wanita yg berpakaian atau berperwatakan "lelaki" itu HARAM....masih duk ikut2 lagi..ish2 geng UMNO ni...

Tok Moh said...

Kah..kah..kah..
Bodoh betul..anak sapa la ni...
mangkuk ayun tak faham bahasa..

Anonymous said...

woi boya_ijau...
tu bukan orang umno la bodoh...
tu semua angkara DAP yg bangsat tu la..
ko orang je yang bodoh terikut telunjuk DAP tu...
bangsat..!!!!!!

boya_ijau said...

NGO yg terlibat katagender dan food-not-bombs;

hg check link ni....

http://katagender.blogspot.com/

Anonymous said...

one of blogger in katagender (NGO di atas..)

shit betui tulisan dia..

http://lainie.tabulas.com/

Anonymous said...

dalm quran ada ke cakap pasal pakai pompuan kena cam ni, pakai lelaki kena cam ni... korang semua tongong

kapaksiam said...

tak payah fatwa
semua dah tertulis
Macam tak pakai tudung, hukumnya haram
tapi orangbuat gak.
cuma tak bising.
Pengkid dengan tak pakai tudung hukumnya haram

Senang je

Posting terkini

Blog Archive