KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 27, 2008

Kita tengok kesudahan cerita ni

Remaja lelaki tertembak ibu kena reman
Polis menahan remaja berusia 15 tahun yang tertembak ibunya di Bandar Country Homes, Rawang, malam kelmarin, manakala bapanya seorang anggota polis pula disiasat atas kemungkinan cuai.

Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar, berkata polis sedang menyiasat jika remaja itu memperoleh pistol berkenaan disebabkan kecuaian bapanya yang bertugas sebagai detektif Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) di Ibu Pejabat Polis Petaling Jaya.

“Polis mempunyai prosedur pengeluaran senjata api yang kemas dan ketat kepada pegawai dan anggota. Bagaimanapun kadangkala berlaku kemalangan disebabkan kecuaian.
... more.

1 comments:

Anonymous said...

Tengoklah remaja zaman sekarang. Salah siapakah itu? Walaupun ibunya telah memaafkan dia, dosanya mencuba membunuh bapa sendiri tidak terampun. Tidak berpendidikankah anak itu? Anak itu perlu dipulihkan dengan cara keras, cara lembut tidak menjadi, dah masuk sesi kaunseling masih begitu. Baik masukkan dalam lokap dua tiga tahun, beri kaunseling dalam keadaan kebebasannya dihadkan, rasa saya lebih berkesan..insyaalah.

Posting terkini

Blog Archive