KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Dec 31, 2007

UMNO BASUH PUNGGUNG DI KHALAYAK RAMAI



dipetik: duniatiger.blogspot

Ketika pemimpin tertinggi UMNO meminta semua pihak tidak menggunakan media sebagai tempat "membelasah" orang lain, tiba-tiba pula ada pemimpin UMNO yang membelasah antara satu sama lain dalam media. Apa ni?

Kalau nombor satu atau dua kata jangan "membasuh punggung di khalayak ramai" tidak payahlah berbuat demikian kerana ini akan memberi "kemaluan yang amat besar" kepada mereka yang membasuh punggung itu. Yang akan rugi ialah UMNO atau Barisan Nasional di mana orang luar akan berkata bahawa pemimpin UMNO sudah mula bergaduh antara satu sama lain. Malah ia tidak sesuai terutama menjelang pilihan raya umum. Ikutilah nasihat nombor dua yang mahu berbincang dengan nombor satu.

Ikutilah berita dalam Agenda Daily ini.

Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang diminta mengulas kenyataan Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Mohd Radzi Sheikh Ahmad menghentam Menteri Besar Perlis Datuk Seri Shahidan Kassim, Sabtu lalu berkata beliau akan membincangkan isu itu dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi. |more...|

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive