KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 14, 2008

SAMSENG UMNO CUBA GANGGU KEADILAN

Keadaan bertukar tegang dengan berlakunya pertengkaran diantara penduduk yang bersama-sama KeADILan dan kumpulan Umno terbabit.
Ribuan sertai program KeADILan di Selayang, BN bakal terkubur.
KeADILan

Ahli KeADILan Ditampar Penyokong Umno

Jam menunjukkan 8.30 malam dan di premis ceramah, hadirin mula membanjiri kawasan sekitar sehingga lalulintas terhenti buat seketika. Hadirin seramai 300 orang bersesak-sesak untuk menemui bakal Perdana Menteri Malaysia itu sehingga mendorong cemburu segelintir ahli Umno.

Keadaan bertukar tegang dengan berlakunya pertengkaran diantara penduduk yang bersama-sama KeADILan dan kumpulan Umno terbabit. Seorang ahli KeADILan dari Selayang ditampar namun ia berjaya diselesaikan dengan baik oleh penganjur ceramah.

Majlis dimulakan dengan ucapan alu-aluan dari Bendahari William Leong. Ucapan informasi dari peguam korporat itu menasihatkan penduduk Ulu Kepong untuk peka kepada isu-isu semasa dan tidak memandang remeh rasuah yang berlaku di negara kita.

Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi KeADILan, Gobalakrishnan pula memberi penerangan mengenai isu Hindraf yang diputar media media serta perkembangan terabru lima pmimpin Hindraf yang dikurung Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).

Disusuli dengan ucapan dari Ketua Penerangan Tian Chua, kelihatan pihak polis mula memenuhi ruang-ruang diantara hadirin.

Beliau membidas kenaikan harga barangan rumah, petrol dan tol yang semakin menyesakkan poket rakyat. Dengan negara diasak pengganguran dan salahguna kusa, jenayah semakin mengganas dan terus meningkat. |more...|

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive