KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 17, 2008

MIC MAKIN PANAS, SAMY MAKIN RIMAS, BN MAKIN LEMAS

Mob jeers Samy Vellu, blocks his carAngry Hindraf supporters mob Samy

New Sunday Times

BUTTERWORTH: MIC president Datuk Seri S. Samy Vellu went through a harrowing experience last night when some 100 people blocked his car and demanded the release of Hindu Rights Action Force (Hindraf) protesters detained at an illegal rally in Kuala Lumpur yesterday.

The crowd surrounded and banged his car as he was leaving SRJK (C) Chung Hwa 3 in Prai here after attending a function at 9pm.

The works minister was earlier escorted to the car after a mob started to jeer him. More...


No2umnO - Nak jadi kan cerita hari ini sebuah sekolah kaum India di Lembah Kelang, telah membuat mesyuarat persatuan ibu bapa. Berikutan bangunan sekolah yang semakin uzur, ibu bapa telah melahirkan rasa tidak puas hati mereka. Setelah beberapa kali janji yang telah diberikan sebelum ini oleh Pemimpin MIC, tiada perubahan yang berlaku. Menurut sumber dari pihak sekolah, ibu bapa telah beramai ramai melahirkan rasa tidak puas hati mereka secara terbuka dan berani. Pihak guru guru tidak boleh berbuat apa apa.

"Cukai kena bayar, tapi sekolah macam kandang kambing" .... begitu lah kata mereka. Lanjutan dari itu, pada 23hb February nanti, pihak ibu bapa murid murid sekolah tersebut bertindak memanggil pemberita dan mereka beramai ramai akan berpiket untuk menagih janji yang telah diberikan sebelum ini.

Nampaknya kemarahan kamun India menjadi jadi. Kita lihat sejauh mana MIC dan Barisan Nasional mampu untuk menangani masalah ini. Adakah mereka akan hadir atau mereka mengarahkan polis dan pihak berkuasa yang akan menangani masalah ini. Kalau berani ..... MIC dan wakilnya kena turun la.....Ingat tu..23hb Februari 2008. Tarikh yang sama perhimpunan BERSIH. Keadaan menjadi bertambah menarik .... Kita lihat siapa yang tidak senang duduk.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive