KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 27, 2008

AKHIRNYA IDRIS TERSINGKIR

abdullah ahmad badawi and idris jusoh and ahmad said and terengganuMT Umno perakukan pelantikan Ahmad Said MB Terengganu
bharian
KUALA LUMPUR: Mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) Umno hari ini memperakukan pelantikan Datuk Ahmad Said sebagai Menteri Besar Terengganu.

Keputusan itu diambil dalam mesyuarat MT yang dipengerusikan oleh Perdana Menteri yang juga Presiden Umno, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi, di sini.

Ahmad, 51, menerima watikah perisytiharan pelantikan sebagai Menteri Besar Terengganu yang baru daripada Majlis Penasihat Pemangku Raja (MPPR) dalam satu upacara tertutup di Istana Tetamu di Kuala Terengganu, 23 Mac lalu, sekali gus mengenepikan Datuk Seri Idris Jusoh selaku Pengerusi Badan Perhubungan Umno Terengganu yang sebelum ini mendapat watikah pelantikan daripada Abdullah menjadi Menteri Besar bagi penggal kedua.

4 comments:

Anonymous said...

Aku mintak semua blogger dan rakyat terengganu meminta 23 adun meletakan jawatan seperti yang di salakkan selama ini,Masa menyambut sultan buat benner menuntut mereka meletakkan jawatan.Tengok kalau ada telur,kalau pondan tak tahulah

Anonymous said...

Biasalah tu....UMNO cakap tak serupa bikin! Rosol Wahid Satay tu mmg x tau malu, Cuba tengok mana2 yg berani letak jawatan...Peeeeeeeerah!

Anonymous said...

Ini baru lah "Melayu bangsanya haprak" yang sebenarnya...

Anonymous said...

Beza binatang ngan manusia ni pada akal.Manusia yang buat sesuatu tanpa menggunakan akal samalah cam binatang.Anjing akan gigit orang kalau disuruh tuannya tanpa memikirkan orang tu bersalah atau tidak.So orang umno ni pun lebihkurang cam binatang gak le.akal letak tepi.

Posting terkini

Blog Archive