KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 22, 2008

Jawatan Ketua Pemuda UMNO – Norza ganti?

Antikhairy

Kuat mengatakan bahawa menantu Pak Lah terpaksa melepaskan cita-cita untuk menjadi Ketua Pemuda buat masa ini. Ini adalah untuk mengelakkan dari UMNO terus di kritik dan di hina. Perlepasan cita-cita hanya seketika. Lepas itu boleh di bolot kembali bila UMNO dapat sapu semula negeri-negeri yang terlepas dari BN. Ini mungkin dilakukan untuk menyelamatkan nasib bapak mertuanya yang hari ini terus di desak untuk meletak jawatan.


Tapi...siapa Ketua Pemuda UMNO kalau bukan menantu Pak Lah nanti. Biasa la proksi menantu Pak Lah adalah Norza Zakaria. Beliau akan di junjung untuk mengambil alih Ketua Pemuda UMNO. Ini akan memastikan peluang menantu terus wujud dan Norza Zakaria pasti akan terhutang “body”.

Mampu kah Norza untuk ganti Ketua Pemuda UMNO. Beliau yang asal dari rusuk menantu Pak Lah terma yang pernah kami baca – dan adalah Norza ini akan diterima kerana dia adalah penjilat Khairy No 1.

Inilah senario yang jelas terdengar dalam formulasi untuk mengadakan perubahan palsu dalam UMNO. Kami dimaklumkan bahawa Pemuda UMNO akan dijadikan jentera untuk mengambil balik negeri-negeri yang sudah terlepas. Pemuda UMNO akan menjadi jentera untuk terus menipu dengan perubahan kononnya menantu Pak Lah tidak akan memegang jawatan lain selain untuk menumpukan peranan sebagai ahli parlimen.

Apa pun, menantu Pak Lah akan terus berada di situ dan Pak Lah akan terus terikat dengan idea usang menantu itu. Perubahan dalam UMNO seperti yang di gembar gembur adalah dengan pemupusan menantu dan bapak mertua ini.

Tanpa itu UMNO akan terus berkubur. Semangat anti khairy akan terus memburu dia dan rakan-rakan dia. Nyah ko menantu Pak Lah dari bumi bertuah Malaysia.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive