KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 21, 2008

Ke Mana RM 100 Juta habis dalam tempoh kurang 3 bulan...

jebat2020 writes "
detikdaily

Terkejut bila mendengar satu kenyataan dari seorang sahabat yang bekerja di SUK yang mengatakan Khir Toyo telah membelanjakan RM100 juta dari jumlah RM170 juta yang diperuntukan kepada Jabatan Agama Islam Selangor dalam tempoh kurang 2 bulan.

Apakah tergamak menggunakan duit rakyat untuk persiapan pilihanraya ke-12. Jika dakwaan ini benar, harap Tan Sri Khalid Ibrahim tolong siasat Dato Mansor yang merupakan 'orang kuat' Khir Toyo yang kini merupakan Bendahari Kewangan Negeri Selangor yang memang pakar dalam kona-kona duit ni. Tidak mustahil lah kalau fail-fail ni telah dihapus atau disembunyikan menjelang kemenangan Barisan Rakyat dalam pilihan raya yang lalu.

Tidak cukup dengan itu, pada satu majlis Multaqo yang dihadiri oleh Khir Toyo, beliau telah berjanji nak menghadiahkan "Komputer" kepada semua sekolah rendah agama (SRA) dan KAFA yang memerlukan kerana katanya, dia ada membeli sejumlah banyak komputer sebagai persiapan pilihan raya dan akan diberi kepada semuanya kepada SRA dan KAFA sekalipun ditakdirkan dia kalah .

Sekarang apa sudah jadi, takkan jual komputer murah-murah kat embi plaza kot, atau juak-juak UMNO di DUN Sg. Panjang sudah mengagih-agihkan di kalangan mereka. Ingat....jangan harap guru-guru agama akan menyokong UMNO dalam pilihanraya akan datang.

Anak Jebat

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive