KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 21, 2008

TEMUBUAL TAN SRI KHALID IBRAHIM DI ASTRO AWANA

http://ijok2007.files.wordpress.com/2007/04/tsk-2.jpg
Lapuran NO2umnO

Melalui temubual talipon yang diadakan oleh pengacara ASTRO AWANI pagi tadi bersama Tan Sri Khalid Ibrahim, beliau menjelaskan kepada penonton dan pengacara bahawa, beliau yakin dengan jumlah pelabur yang akan melabur di dalam Negeri Selangor. Namun beliau meminta tempoh selama sebulan untuk mengetahui secara jelas tentang Negeri Selangor sebelum membentangkan sebarang kebaikan pelaburan di Negeri Selangor.

Beliau turut menjelaskan bahawa tiada lagi projek meratakan tanah di Selangor seperti yang dilakukan oleh Pemimpin BN, pada tahun tahun yang lepas. Ini berikutan keadaan yang sungguh menyesakkan berlaku sekarang.

Dalam pada itu, beliau akan mencari jalan untuk menyelesaikan masalah pekerjaan kepada golongan golongan yang tiada pekerjaan.

Maka jelas, tindakan beliau lebih kepada rakyat dan pembangunan ekonomi berbanding dengan pembangunan yang tidak menentu oleh bekas MB juga menjadi punca Khir Toyo tersungkur pada pilihanraya tahun lepas.

Manakala, pengacara turut memberikan pandangan bahawa kerajaan Negeri Selangor perlu pandang ke depan dan memikirkan tentang objektif kerajaan baru. Dan pada padangan wak .... teramat betul, kerana keadaan ekonomi negeri dan rakyat perlu dititik beratkan. Semuanya bahana kerajaan BN yang lepas, cuma untuk menggeledah keburukan pemimpin lama biar BPR, POLIS, YB -YB, GERAK dan Blog blog yang buat kerja. Siap ko Khir Toyo dan pemimpin BN yang korup.....kitorang belasah kau sampai basah.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive