KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 22, 2008

UMNO BUAT LAPURAN BPR KE ATAS MAT SAID

TERKINI !!!
KERJA JAHAT: AMENO VS AMENO:MAT SAID DISIASAT BPR
Tranungkite

MAKIN HANGAT: Isu Mohd Said dilantik MB Terengganu menuju kehancuran dalam kemelut BeEnd /Ameno Terengganu.

Terkini, Adun yang memboikot Mohd Said telah menyerahkan kepada BPR untuk menyiasat salah laku beliau semasa membuat projek di Kijal. Bukan satu tetapi dua kes yang akan disiasat oleh BPR terhadap Mat Said.

Inilah lakonan terbaru AMENO Terengganu yang tidak berpijak di bumi nyata. Rakyat sebenarnya bukan tidak sedar bahawa semua Adun dan MP BN Terengganu mempunyai rekod rasuah dan pecah amanah masing-masing. Tetapi bila diperlukan, nasib badanlah siapa yang akan dijerat atau terjerat.

Jika Mat Said disiasat BPR dan didapati salah, apakah kesudahannya isu kerajaan negeri BN di Terengganu?

Bagaimana pula dengan kuasa Istana yang mentauliahkan Mat Said? Semua ini adalah sikap semua wakil rakyat Terengganu yang telah membuka PEKUNG DI DADA sendiri.

Rakyat sedang memerhatikan gelagat mereka. Jangan lupa Allah menurunkan bala! Sekarang ada dua team di Terengganu. Satu team dipilih raja tetapi tunggal, satu team boikot pilihan raja=23 orang. Bagaimana?

Harap-harap ada peruntukkan dalam undang-undang tubuh Terengganu, jika mana-mana pihak gagal membentuk kerajaan negeri dalam tempoh tertentu, maka akan diadakan pilihanraya semula.

Kalau lu orang ada itu JANTAN...aku cabar 23 Adun yang boikot itu letak jawatan dan adakan pilihanraya semula. Janganlah bukak pekung sendiri dan dapat tahik terpalit di muka. Sedangkan kamu itu adalah wakil rakyat...

Memang bodolah wakil rakyat BeEnd nih!!!

3 comments:

Anonymous said...

wakil rakyat BEE..END memang BODOH... semuanya bangsat.. kaki ampu..penipu... biar mampus semuanya.. aku betul2 marah betul la dengan bangsat2 yg tak tau malu ni... semuanya barua!!!

Anonymous said...

kalau BPR sahkan Mohd Said ni bersalah, then pihak pembangkang patut buat report polis terhadap SPR dan juga PakLah bodoh sebab menyembunyikan isu ni dan 'melayakkan' Mohd Said ni bertanding dalam PRU12..sebab kalau betul dia ada isu rasuah, dia tak layak bertanding langsung...hahahah...BN bodohhhh..UMNO melayu bahlol..

Anonymous said...

Depa ni bukan wakil rakyat tapi wakil hantu sebab yang undi depa tu hantu-hantu termasuk toyol dan jenglot. Sebab tu la perangai depa perangai hantu. Mana ada hantu yang hormat Sultan sebab Sultan Ketua Agama Islam. Hantu tu adalah syaitan dan syaitan tu memang anti Islam. Dan lagi satu depa ni memang memusuhi Pas sebab sebab Pas memperjuangkan Islam.

Posting terkini

Blog Archive