KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 18, 2008

Agenda Melayu giliran PAS

Sangkelembai - Masalah yang terbesar dihadapi oleh Saya Perdana Menteri Abdullah Hj Ahmad yang “Saya Masih Di sini” ialah ketergantungan dengan nasihat dan pandangan anaknya Kamalludin Abdullah dan menantunya Khairy Jamalludin Abu Bakar dan penasihat di belakang tadbirnya yang bernama Zulkefli Abdul yang pernah mengetuai BTN-Biro Tata Negara dan dua orang korporat penyamun yang bernama Anuar Zaini dan Kalimullah Meor Hassan.

Itu sebab sebagai seorang Perdana Menteri dalam kerajaan majoriti mudah dan Presiden UMNO, dia langsung tidak mahu memberi respons atau memberikan sokongan balik kepada kenyataan Presiden PAS, Haji Hadi Awang yang bersedia memikirkan soal Melayu dengan terlebih dahulu membetulkan pentadbiran negara.

Jika orang berakal, kenyataan Haji Hadi Awang adalah satu hantaran yang baik dalam satu perlawanan bola dan jika penerima nya pasukan lawan sudah pasti bersedia untuk menendang terus di dalam gol tetapi Abdullah Hj Ahmad hanya membiarkan sahaja bola itu masuk kepada gol sendiri.

Kenapa tidak lebih daripada 24 jam selepas kenyataan itu, tidak ada seorang pun pemimpin UMNO yang hendak menjawab akan kenyataan dari Haji Hadi Awang berkaitan perpaduan Melayu. Kalau takut sangat kerana belum di dahului oleh komen Abdullah Hj Ahmad, sekurang-kurang selepas berani bercakap dengan orang yang tidak hadir dalam perjumpaan dengan pemimpin UMNO untuk meminta Abdullah Hj Ahmad meletakan jawatan, jika sekadar berani membentangkan kain rentang, baik tak payahlah bercakap banyak pemimpin UMNO dalam soal Abdullah Hj Ahmad didesak meletakan jawatan sebalik teruslah sokong. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive