KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 18, 2008

MAKKAL OSAI: INI ALASAN HAMID ......

Makkal Osai tidak patuh syarat permit.

Bharianb - Kajian semula lanjutan permit mesti berlandaskan kepada sumbangan sesuatu akhbar itu untuk bersama membangun dan memajukan negara dan masyarakat, bagaimana maju ke depan serta menyuburkan perpaduan serta persefahaman yang baik kalangan rakyat.

"Tetapi, banyak aduan disampaikan kepada kita (mengenai Makkal Osai) dan apabila tiba masa untuk memperbaharui lesen, kita membuat keputusan tidak memperbaharuinya. Bagaimanapun, terpulang kepada mereka untuk membuat rayuan dan kita akan melihatnya," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita pada lawatan kerja ke Ibu Pejabat Jabatan Pertahanan Awam (JPA3), di Jalan Padang Tembak di sini, semalam. Turut hadir, dua timbalannya, Datuk Chor Chee Heung dan Senator Datuk Wan Ahmad Farid Wan Salleh.

Syed Hamid berkata demikian ketika diminta mengulas tindakan kerajaan untuk tidak memperbaharui permit penerbitan akhbar itu, seperti yang dinyatakan Ketua Setiausaha Kementerian Dalam Negeri (KDN), Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof. more...

1 comments:

Anonymous said...

nampak sangat Kedungguan menteri BAru nie..baru ambik power boleh bagi statement "kita dapat banyak aduan2 yang tidak dipatuhi oleh Makkal Osai"..inie!..ageggege Tue semua mesti Aduan dari Juak2 UMNO jer.. kiter rakyat takkan nak mengadu kalau berita itu berasa, Telus, dan saksama betul tak?.. TApi org ramai dok ngadu pasal media Utusan meLoya, Media primadONNA, RTM Khinzir! dan macam2 lagi sampah dorang!..si MOntori baru nie tak ambik apa2 Tindakan pun..memang sah tanpa Bersuluh lagik..dia nie dengar aduan dari orang2 BN (Barang NAik) jer!..dari dulu sampai skang dok takuk HAmpeh lagi hampes jer si mamat nie!..

baris21,

Posting terkini

Blog Archive