KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 18, 2008

Khabarnya bebas, tetapi..


anwaribrahimblog

Selesai prog di Kg Baru, saya berlepas ke Abu Dhabi menemui pelabur dan pedagang Arab. Saya tiba sekitar jam 11 pagi dan terus mengadakan pertemuan hingga malam. Di antara lain kami membincangkan keperluan menyegerakan pelaburan Arab di Malaysia khususnya di negeri yang dikuasai Pakatan Rakyat. Saya juga sempat ditemuramah oleh TV Arab yang berpusat di Dubai untuk siaran khas mereka.

Saya berlepas pulang tanpa bermalam di sana dan tiba awal petang tadi. Dari KLIA saya terus ke pejabat sementara mendapat lapuran sesi siasatan dengan polis. Alahai, khabarnya bebas, tetapi jelas terus dibatasi dengan pelbagai helah dan sekatan.

ANWAR IBRAHIM

4 comments:

Putra IJ80 said...

Bukan tak biasa Pak Sheikh, dari zaman Thon Thaanan Tity Kachon, sampai sekarang, sama saja yg di rasa dan dilalui.

Mandella,G.Rizal,Jamalludin Alafgani pun melalui keperitan serta kepayahan yg sama.

Akhirnya berjaya dan tertulis pada tinta emas nama mereka.

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

pak anwarr......
selagi pak anwar lambat tak naik2....
mmg tak akan bebas leee......
moral dia kat sini...pak anwarr cepat2 sikit naikk....sya tak sabar nii

Posting terkini

Blog Archive