KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 6, 2008

CIUM ISU REMEH TEMEH - Ziana Zain



No2umnO - Berminat dengan saranan peserta Forum no2umno " Panglimaraja: ermmmm...aku rasa teringin jer nak cium ziana zain jer....". Setuju wak padanya. Bagaimana agaknya kalau ketika pertunjukkan pentas Ziana Zain nanti nanti, ada pula orang yang serbu dan naik pentas mencium dia. Sudah pasti gamat.

Menurut Ziana Zain lagi, yang mencium adiknya adalah orang orang tua. Dan kalau tindakan yang sama berlaku pada diri Ziana macamana agaknya? Peminat sekitar 40an ke 50 an menderu untuk menciumnya.....apa kah kata orang ramai dan apakah kata suaminya. Kalau suami nya marah, katakan sahaja "Ini semua isu remeh temeh." ....

Kekadang manusia ni, cakap ikut sedap mulut. Tak fikir hukum langsung. Kalau perkara ini tidak dipandang berat pihak berwajib. Lepas ni akan ada yang kena raba dan cabul...Tika itu Jangan lah kita marah. Kerana yang remeh temeh itu akan jadi mudharat. Jangan tak caya.

3 comments:

Head Shot said...

pot-pot-pot-pet!!!
apa hukum cium bukan mahram?

mangchikla said...

Tapi yg lebih penting, apa tindakan pihak yang berwajib? Semasa kes Noritta , yg kena tuduh mengaku berzina, si Adek ziana kena cium terang terangan, sebelum nih pon ade orang kenamaan mengaku berzina dalam satu kes saman malu(lupa lak nama mangkuk hayun tuh).... macam ade tajuk cite tv la "What will they think of next?"

Anonymous said...

Mana perginye Penguatkuasa Agama Islam, Jabatan Agama Islam...dah bisu kot gara-gara ISLAM HADHARI...hancur!!!

Posting terkini

Blog Archive