KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 6, 2008

Nik Aziz Selar Kenyataan Karpal Singh Perlekeh Usaha Bangunkan Islam

bTranungkite
(...) "Saya nak tahu apa tak kena Islam dan apa lagi yang dia (Karpal Singh) tak setuju Islam. Semua masyarakat bukan Islam gembira berada di bawah kami (PAS)," katanya kepada pemberita selepas menerima lawatan Duta Besar Jepun ke Malaysia, Masahiko Horie di pejabatnya di sini, hari ini.

Nik Aziz menjemput Karpal Singh melawat Kelantan dan melihat sendiri pembangunan di negeri itu yang dibangunkan mengikut acuan Islam.

"Saya tanggung kos penginapan hotel. Tak payah jumpa saya pun tidak apa, jumpalah masyarakat bukan Islam di Kelantan dan lepas itu beritahu apa yang tidak baik dengan Islam ini," katanya. more...

3 comments:

Anonymous said...

Saya sokong cadangan Tuan Guru Nik Aziz, itulah pemimpin gentlement dan sudah pastinya disanjungi. Apa yang tak kena dengan islam, islam tidak mengganggu agama lain !!! (Karpal dah nyayuk dah tuuu....)

Putra IJ80 said...

Kalau melihat UMNO bertelingkah sesama mereka,disebabkan kekalahan,
itu bolih diterima,tapi yg mengecewakan PR yg baru lahir pun hampir hampir terlibat pada kancah yang sama.

TUNAIKAN JANJI PADA REKYAT DULU,Buat yg terbaik supaya orang tidak beranggapan 2x5,atau 5x2 saja.cukup lah.

Anonymous said...

Oh no... DAP please dont start this again....cmon guys we have to learn to live with each other...i mean really learn ! Without each other we wouldnt have won...I hope the new Pakatan should resolve these sort of differences internally, without confrontations, especially now when we are like a new budding flower....

Posting terkini

Blog Archive