KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 6, 2008

APA PULAK NI !!!

barisan-rakyatmalaysia
Khir Toyo ni konon-kononnya membuat inovasi dalam kepembangkangan negara apabila mewujudkan kabinet bayangan dalam DUN Negeri Selangor sepertimana yang sedia maklum bahawa telah ada terlantik barisan exco secara rasmi. Kononnya sebagai pemantau atau 'malaikat' kepada gerakerja Ahli DUN dari Pakatan Rakyat.

Macamlah dia tu baik sangat, tuduhan yang sedia ada pun tak terjawab, nak mantau orang lain pulak. Tu gua mau tanya, rumah-rumah banglo kat Shah Alam yang memakan duit rakyat tu apa citer. Dokumen-dokumen sulit kerajaan negeri sebelum kemasukan MB baru, kenapa diarah untuk dihancurkan??? Nak tukar citer lain pulak Khir Toyo ni.

Ni satu lagi ada dua orang jaguhlah konon dari kalangan orang kuat UMNO bersuara lantang menghentam Tun Mahathir, sedangkan mereka itu baru dalam UMNO. Mereka berdua tu pun belum lahir semasa Tun Mahathir aktif dalam UMNO. Kaki bodek dan mengampu nipun budaya UMNO sejak dulu.

Begitulah kucar-kacirnya UMNO apabila berhadapan situasi kebangkitan rakyat dan reformasi dalaman UMNO sendiri. Agak-agaknya jadi lagi ke peristiwa pengharaman UMNO?? Aaah biarlah mereka tu, malas nak cakap, bengong, bingai dan sengal ( kata orang muda) mereka ni semua. more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive