KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 16, 2008

Skandal tanah P. Pinang didedah

lim guan eng and penangmalaysiakini - Abdul Rashid hari ini berkata Lim tidak wajar menuduh tanpa bukti kukuh.

"Pada mulanya saya tidak berniat mendedahkan butiran terperinci sekarang, saya tidak juga menuduh sesiapa kerana saya mahu memberi peluang kepada Abdul Rashid menjelaskan kenapa potongan (harga) premium diberikan kepada pihak-pihak tertentu dan kenapa tanah-tanah kerajaan negeri diperuntukkan kepada syarikat-syarikat besar," Lim dilaporkan berkata di pejabatnya selepas menerima kunjungan Majlis Suku Cina Pulau Pinang.

"Kami tidak bercadangkan mengenakan sesiapa tetapi kerana beliau mencabar saya untuk memberikan butiran terperinci, saya akan dedahkan." more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive