KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 15, 2008

KJ - Khinzir Jantan@Jalang

zul4kulim

Assalamua'laikum,

Saya mintak maaf pasal tersangkut teruk. Dia punye bizi giler babi..babi giler pun tak bizi macam ni. Cakap pasal babi..baru ni menantu Rembau fitnah Kerajaan Selangor nak laksanakan Projek Khinzir Raksaksa...atau singkatannya PKR. Saya bangun dan kata kenapa tak tukar jadi Projek Babi Negara atau Projek BN. Saya mula nak tambah lagi semalam yang Selangor bersetuju untuk projek itu diasingkan mengikut jantina dan kita tumpukan kepada yang babi jantan sahaja.. dan kita namakan projek tu sebagai Projek Khinzir Jantan..atau singkatannya Projek KJ...dan kita akan gunakan teknologi canggih pemantauan babi-babi ni dengan menggunakan helikopter Nuri untuk memantau KJ-KJ ni... kerana daripada maklumat yang kita dapat Khinzir Jantan ni memang kuat menyondol.. ;)

Anyway... saya tak dapat nak menulis banyak kerana terpaksa beri tumpuan kepada petisyen pilihanraya pulak. Oh ya..by the way... Aziz dah failkan petisyen terhadap saya di Mahkamah Tinggi Alor Setar melalui petisyen no: PP-26-01-2008. Kes ini akan dibicarakan pada 26,27 & 28 Mei 2008... lebih kurang 10 hari lagi. So kena beri tumpuan 101%. Insyallah selepas perbicaraan nanti saya akan ada masa untuk berblog. In the meantime, saya mintak kalu dapat kengkawan semua tolong doakan saya dalam perbicaraan ini. Insyallah doa kengkawan ALLAH akan makbulkan..amin. Chiow for now..Adios


Zulkifli Noordin

1 comments:

Anonymous said...

Kalau dah perangai dia macam tu biarkan saje la.Yang kau pun nyondol macam dia apasal. Ubah pemikiran kita dahulu. Kalau orang mencaci, sebagai muslim kita tau apa nak buat, tapi jangan ikut perasaan. Menjawab kepada orang macam tu kita kena selangkah kehadapan dari dia.Tak hairan kau kena saman...perangai dan pemikiran kau berbau dendam. Kita harus berubah untuk jadi pemimpin yang baik.Contohi Rasulullah s.a.w, kalau tak nampak juga tengok Tuan Guru Hj. Nik Aziz, contoh yang dekat.

Pemikir Isu

Posting terkini

Blog Archive