KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 15, 2008

Seks: Muslimat bantah Yen Yen

malaysiakini - [...] Dewan Muslimat melihat cadangan tersebut dibuat dengan sikap ambil mudah dan seolah-olah melepaskan batuk di tangga kerana kementerian terbabit bersama Kementerian Pelajaran sewajarnya terlebih dahulu meletakkan dan menjelaskan kepada umum akan konsep, objektif dan mekanisme pendidikan seks itu sebelum mengambil tindakan bersifat "tangkap muat" kepada para pelatih PLKN dan seterusnya kepada generasi muda seluruhnya.

Bahkan konsep, objektif dan mekanisma pendidikan seks tersebut mestilah dapat diterima serta mengambil kira pandangan semua kaum dan agama dalam negara ini kerana rakyat Malaysia beragama, beradab dan berbudaya luhur.

Konsep, objektif dan mekanisma itu nanti seeloknya juga dimuatkan dalam Dasar Sosial Negara (DSN) yang telah dilancarkan pada 19 Ogos 2003 kerana yang jelas wujud kelompangan sangat ketara dalam DSN meskipun telah lima tahun berlalu.

Sehingga kini, Dewan Muslimat mengenal pasti bahawa pendapat dan pandangan daripada pelbagai pihak dan lapisan masyarakat belum lagi diambil kira bagi menghasilkan pengisian yang terbaik untuk program tersebut....selanjutnya [KLIK DI SINI]

No2umnO - Aku ingat suruh Ng Yen Yen sendiri ajar anak dia pasal seks. Tak payah nak sibuk pasal anak orang lain. Tak habis habis cerita pasal benda ni .... Ada komisyen ke?

1 comments:

Anonymous said...

apa yen2 peduli...majoriti pelatih plkn tu melayu,yg nak hancur pun melayu..tu yg najib suka sangat..hancurkan melayu.kalau najib tu kata ramai yg sukarela nak pergi plkn,okey ambil resolusi,plkn dibuka untuk mereka2 yg berminat!.tengok ramai mana nak pergi.agak2 anak2 cina nak pergi tak?.yg pasti anak2 buah aku suruh aku doakan mereka supaya nama2 mereka tak termasuk senarai plkn.aku semakin benci dgn najib,ada org boleh bagi fatwa utk hilangkan rasa bencikan seseorang tak?

Posting terkini

Blog Archive