KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 15, 2008

Najib tuduh pembangkang reka isu komisyen?

http://www.defenseindustrydaily.com/images/SHIP_SSK_Scorpene_OHiggins_Final_Construction_lg.jpg

malaysiakini - [...] "Isu komisen yang diada-adakan ini adalah sangat jelas direka, dimanipulasi dan sengaja disalahertikan oleh pembangkang sehingga mereka tidak pernah menghiraukan kesan buruk terhadap imej ATM dan keselamatan negara.," katanya.

Najib berkata, tuduhan bahawa kerajaan membayar komisen bagi pembelian kapal selam dan Sukhoi adalah satu rekaan yang diatur, secara berterusan demi kepentingan politik pembangkang untuk mengelirukan rakyat., demikian menurut laporan Bernama.

"Ia dibuat semata-mata untuk membakar hati rakyat dan bukan menegakkan kebenaran," tegasnya ketika menggulung perbahasan usul terima kasih titah Yang di-Pertuan Agong bagi kementerian itu, di sidang Dewan Rakyat hari ini.

Ketua pembangkang, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, ketika membahaskan usul itu baru-baru ini, membangkitkan isu berkenaan dengan mendakwa berlakunya rasuah dalam perolehan dua buah kapal selam Scorpene dan 18 buah pesawat pejuang Sukhoi.

"Oleh itu Kementerian Pertahanan menegaskan bahawa tuduhan yang dibuat ahli Parlimen Permatang Pauh ini tidak berasas sama sekali," katanya....selanjutnya [KLIK DI SINI]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive