KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 13, 2008

Muhd Taib: Calon antara punca kalah teruk

mat taibmalaysiakini - [...] Menteri kemajuan dan pembangunan luar bandar itu berkata, kerana masalah tersebut, ada kawasan yang sepatutnya dimenangi oleh calon BN, telah jatuh ke tangan pembangkang.

mat taibDi tempat-tempat tertentu, katanya, pengundi BN tidak mengundi calon parti itu kerana mereka mahu menghantar isyarat kepada kerajaan.

"Mereka sakit hati, oleh kerana ini hal-ehwal rumah tangga Umno, mereka tidak mahu sokong orang (calon) lain (yang dipilih oleh parti).

"Mood pegundi telah beralih ketika itu. Mereka bukan hendak melihat BN kalah, cuma mahu memberi isyarat, iaitu kalah sedikit sahaja.

"Tetapi kalau tiap-tiap bahagian ada fikiran macam tu, maka BN telah kalah teruk. Keadaan ini luar biasa kerana pada mulanya pengundi mereka (setakat) nak beri isyarat sahaja," katanya dalam temubual dengan Malaysiakini di bangunan Parlimen semalam.

Dalam pilihanraya umum 8 Mac lalu, BN kalah empat negeri - Kedah, Pulau Pinang, Perak dan Selangor - selain gagal merampas semula Kelantan yang dimenangi PAS sejak 199
...selanjutnya [KLIK DI SINI]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive