KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 13, 2008

Petanda-Petanda MP Sabah Akan Berhijrah Makin Jelas

msomelayu - [...] Jika diamati secara menghalusi nada ucapan Abdul Ghafur ada kesenimbungan dengan apa yang diucapkan oleh rakannya ahli Parlimen Kiamanis, Anifah Aman minggu lalu. Bahkan, Abdul Ghafur mengakui bukan sahaja beliau, tetapi (Ahli Parlimen Sabah) sanggup untuk tinggal bukan saja di rumah teras bahkan di rumah kampung sekali pun mereka sanggup.

Maknanya mereka bersedia untuk meninggalkan kemewahan yang dijanji oleh kerajaan BN dan bersedia untuk bersusah payah dengan pembangkang.

Abdul Gharuf berkata demikian apabila merujuk kepada ucapan Anifah Aman yang minggu lalu yang menngatakan kemungkinan ahli Parlimen Sabah akan berhijrah kepada pembangkang sekiranya perlu dan tidak merasa sayang untuk meningalkan BN yang baginya menyakitkan hati.
Anifah ketika menjawab pertanyaan dibangkitkan Ahmad Zahid Hamidi, yang ingin tahu apakah beliau (ahli Parlimen Sabah) sanggup meninggalkan rumah banglow (BN) untuk tinggal di rumah teres (Pakatan Rakyat), sambil menempelak balik Zahid mengatakan apa guna berada di dalam banglow kalau diletakkan di tepi tandas....selanjutnya [KLIK DI SINI]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive