KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 18, 2008

PAS tak macam UMNO

Satu pujian kepada YM Sultan Selangor yang sanggup mencemar duli bertemu dengan Pemuda PAS .... Satu penyelesaian yang baik dan terpuji buat Pemuda PAS juga. PAS perlu membezakan diri dari UMNO. Pendekatan yang BUKAN menjerit jerit dan pasang sepanduk 'Natang' ...cam orang kat belah sana tu. Aku rasa korang pun masih ingat lagi. Hellloooo ... Rosol Wahid, are u listening?

Berita berkaitan

Sultan akan temui Pemuda PAS
“Saya ada berbincang dengan Yang Teramat Mulia Sultan. Saya rasa Tuanku bersetuju bertemu Pemuda PAS bagi membincangkan isu berkaitan konsert itu.


“Saya tidak fikir kita mahu hentikan 'perlawanan diplomatik' melibatkan pasukan Selangor dan Singapura. Saya rasa idea yang baik untuk Pemuda PAS adalah mengadakan diskusi dengan Sultan.

“Kita akan uruskan (pertemuan tersebut) sebelum akhir bulan ini,” kata Khalid dalam sidang akhbar selepas mesyuarat Exco kerajaan negeri di Shah Alam hari ini.

Menjawab soalan pemberita, sama ada bantahan Pemuda PAS itu wajar atau tidak, memandangkan PAS mempunyai wakil dalam kerajaan, Khalid berkata, kerajaan negeri bersedia mendengar semua bantahan dan pandangan.

“Kita mendengar semua bantahan. Saya rasa kebimbangan Pemuda PAS berkaitan pakaian dan aksi penyanyi itu. Jadi bukan lagi isu. Saya tak rasa Pemuda PAS ingin hentikan satu bentuk persembahan. - Malaysiakini

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive