KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 12, 2008

Siapa Pegawai Kanan MB Selangor Dicekup BPR?

msomelayu - [...] Kalaupun pegawai berkenaan dari penyokong PKR namun ia juga akan turut sama terpalit kepada Pas dan DAP. Sebab kedua parti adalah rakan pakatan PKR. Yang anih di sini ialah laporan polis berhubung kes itu dibuat sendiri oleh wakil PKR. Apakah pegawai berkenaan dari parti PKR?

Cadangan Khalid untuk memecat pegawai berkenaan atau mana-mana pegawai yang didapati bersalah adalah disokong. Seharusnya beliau tidak menyimpan pegawai demikian yang boleh membawa busuk kepada seluruh kerajaan negeri.

Dalam satu kenyataan Khalid cadang untuk menghantar pegawai berkenana pergi mengikuti kurus mengenai intergriti dan tanggungjawab. Tidak payah hantar kursus, tetapi buang terus sahaja kerana tidak ada guna memelihara pegawai berkenaan yang boleh dianggap sebagai pelesit.

Apapun kita berharap apa yang berlaku itu akan menjadi sempadan. Selepas ini tidak akan ada mana-mana pegawai atau pun pengawai khas kepada mana-mana Exco yang menuruti jejak langkah pegawai berkenaan.

Kalau pun tidak cukup wang, janganlah cari menerusi jawatan politik dan bekerjalah dengan mengorbankan titik peluh sendiri dan carilah rezeki yang halal. Catatan dari beberapa orang yang menghubungi saya memberi klu pegawai berkenaan bertubuh langsing dan berjangut 'renggah' - janggut jarang dan bekas seorang ahli Abim.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive