KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 12, 2008

5 tahun yang mengecewakan

mstar - Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad mengakui beliau masih berminat untuk melihat Malaysia maju tetapi "kecewa" apabila banyak projek digerakkan beliau telah dirombak sejak bersara.

Malah, beliau turut kecewa kerana apa yang dijanjikan untuk diteruskan tidak dilaksana sejak itu.

"Yalah, tentu kecewa, kita dah buat sesuatu yang nampak baik tetapi sekarang ini ia dirombak, apabila dirombak kita mendapati prestasi kurang baik. Jadi ini mengecewakan (saya)," kata beliau ketika mengulas tempoh lima tahun selepas meninggalkan Seri Perdana.

Dr. Mahathir bersara daripada jawatan itu pada Oktober 2003 selepas 22 tahun menjadi Perdana Menteri.

"Saya gembira kerana tiada tanggungjawab yang berat, tetapi saya masih berminat untuk melihat negara ini maju.

"Saya tiada kuasa, jadi saya cari pengaruh melalui jalan lain... saya kena bercakap, saya menulis, saya menggunakan internet untuk menyampaikan pandangan saya. Sama ada orang percaya ataupun tidak, itu soal lain.... selanjutnya.

berita lain - Keluar Umno, saya nampak gagal tapi kesannya? - Mahathir

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive