KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 21, 2008

Anwar 'banyak alasan, dolak-dalik' - Bapak Sayfool

saiful bukhari azlan anwar ibrahim sodomy allegations brickfields police station 040708 02malaysiakini | Bapa pemuda, yang mendakwa diliwat Datuk Seri Anwar Ibrahim, menyifatkan penasihat PKR itu memberi "banyak alasan" dan suka "berdolak-dalik" berhubung siasatan kes tersebut.

"Demi membela Mohd Saiful yang menjadi mangsa bekas majikannya ini, saya dan keluarga saya menuntut dengan setegasnya kepada individu yang terlibat supaya memberikan kerjasama yang sepenuhnya dalam penyiasatan pihak polis," katanya.

Azlan Mohd Lazim berkata anaknya Mohd Saiful Bukhari telah mengambil sikap "berani kerana benar dan beliau (anaknya) tanpa sebarang masalah telah memberikan kerjasama yang sepenuhnya bagi membantu polis membuat siasatan."

Kenyataan lima perenggan Azlan dibacakan peguam anaknya Zamri Idrus di sebuah hotel sebelah Pusat Dagangan Dunia Putra petang ini.

Turu serta dalam sidang media itu seorang bapa saudara Mohd Saiful yang mahu dikenali 'Uncle Pat.'

Azlan juga berkata anaknya (foto fail, kanan) sanggup bersumpah secara Islam bagi menegakkan kebenaran dakwaannya selepas polis menyelesaikan siasatan mereka.
... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive