KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Dec 15, 2007

15/12: INDAH KHABAR DARI RUPA



KPN: Waythamoorthy tidak akan terlepas KPN: Waythamoorthy tidak akan terlepas (Utusan Meloya)
KUALA LUMPUR 14 Dis. - Polis akan memastikan seorang lagi dalang dan penggerak utama Hindu Rights Action Force (Hindraf), P. Waythamoorthy yang dipercayai kini berada di luar negara tidak terlepas daripada tindakan undang-undang.

Kerajaan, rakyat belanja lebih kerana kurang integriti
KUALA LUMPUR 14 Dis. – Percaya atau tidak, jika dikatakan rakyat negara ini terpaksa menanggung kos antara 15 peratus dan 20 peratus kerana kurangnya integriti di kalangan masyarakat.

‘Mereka telah diberi peluang’
KUALA LUMPUR 14 Dis. – Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, penahanan lima orang mengikut Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) semalam kerana mengetuai demonstrasi haram di ibu negara bulan lepas, bukanlah satu perkara mengejutkan.

NGO kaum India puas hati
PUTRAJAYA 14 Dis. – Para pemimpin 13 Badan Bukan Kerajaan (NGO) kaum India berpuas hati dengan pertemuan yang berterus terang dan terbuka bersama Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi di Pejabat Perdana Menteri di sini hari ini.

Sokong tindakan ISA
KUALA LUMPUR 14 Dis. — Peniaga di sekitar ibu kota hari ini menerima baik tindakan kerajaan yang mengutamakan kepentingan awam, keamanan dan keselamatan negara, termasuk tindakan menggunakan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) terhadap lima dalang perhimpunan haram di ibu negara.

Perhimpunan haram jejas pelancongan
PUTRAJAYA 14 Dis. – Tindakan sekumpulan individu menganjurkan perhimpunan haram di ibu kota baru-baru ini secara tidak langsung telah menjejaskan industri pelancongan negara.

Pemuda UMNO anjur Korban Perdana di Kelantan
KUALA LUMPUR 14 Dis. – Pemuda UMNO akan menganjurkan program Korban Perdana di Kelantan pada 22 Disember ini bersempena sambutan Hari Raya Aidiladha.

Pengarah didakwa terima suapan RM119,000
JOHOR BAHRU: Seorang pengarah syarikat didakwa di Mahkamah Sesyen di sini, semalam, atas empat tuduhan menerima rasuah RM119,000 kononnya untuk beberapa orang, termasuk Timbalan Menteri Keselamatan Dalam Negeri, Datuk Johari Baharum dan Umno Kubang Pasu pada Februari dan Mac lalu. [+]

JKM siasat kes tipu bantuan banjir
GEMAS: Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) akan menyiasat dakwaan wujud penipuan oleh sesetengah pihak yang mendakwa mangsa banjir di daerah ini, sedangkan kediaman mereka langsung tidak terjejas dengan bencana itu. [+]

Tindakan ISA disokong: NGO
KOTA BHARU: Majlis NGO Kelantan yang mewakili 50 pertubuhan dan badan bukan kerajaan seluruh negeri ini dengan keahlian lebih 100,000 orang, menyokong penuh langkah kerajaan menahan lima pemimpin Barisan Bertindak Hak-hak Hindu (Hindraf) mengikut Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA). [+]

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive