KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Dec 23, 2007

GOYANG, MIC MEMANG GOYANG

Untuk sedapkan hati rakyat,

Samy: Wakil rakyat MIC lesu perlu diganti

"Memandangkan saya bekerja dalam tempoh yang panjang, saya tidak boleh memantau mereka pada setiap masa. Ia akan menjejaskan kerja saya."

Samy Vellu berkata beliau akan memberitahu tentang tugas dan tanggungjawab mereka semasa mesyuarat bulanan Jawatankuasa Kerja Pusat (CWC) parti itu.

"Sebilangan mereka memahami dengan jelas tugas mereka dan melaksanakan tanggungjawab mereka dengan sewajarnya (tetapi) beberapa orang sudah mencapai tahap lesu," katanya.
Untuk sedapkan hati sendiri,
http://www.utusan.com.my/utusan/special/senarai_kabinet/images/Palanivel.gif

Pengundi India tetap pilih BN, kata Palanivel

"Kesetiaan bukanlah proses sehala. Ia merupakan proses dua hala. Pengundi Barisan Nasional akan tetap setia kepada kami memandangkan kami memberikan khidmat kepada kawasan pilihan raya kami dan telahpun memupuk hubungan dengan pengundi kami," kata Palanivel.

Beliau berkata wakil rakyat BN perlu terus bekerja keras di kawasan pilihan raya mereka dan sentiasa memaklumkan kepada pengundi mengenai taktik pembangkang yang menangguk di air keruh.
Nak sedapkatan hati rakyat, berikan janji. Nak sedapkan diri sendiri, katakan rakyat sokong lagi. Weyyyy....thamby, stop dreamin'. No body likes you anymore !!!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive